16 October 2011

Konvokesyen TMJ

Hi assalamualaikum , selamat petang.

Hari ini saya sangat penat sebab hari ni ad function dekat Dewan Puchong Indah. Konvokesyen TMJ? Cehh nama TMJ nak market je kot haha. Acc Tadika Mentari Jaya je, tadika adek aku. Hari ni ade konvokesyen, konsert nd hari penyampaian hadiah.



Hari ni abah ad banyak keje, so dea kene g keje jugak lah. So kitorang BEREMPAT pegi naek moto je. Mula-2 aku anta akak nd adik aku dulu, lepastuh patah balik amik mak aku pulak haha. Memang takdeee keje. Okay, macam biase lah kan kalao mane2 majlis, mesti mula dengan ucapan kan. Then ade tarian sikit lah. Lepastu, masa yang d'tunggu2 fashion show! Adek aku masok haha. Tapi baju dea macam sakai sikit, sebab cikgu yang bagi baju tuh, baju pinjam laaaa mcmtuh ;p


Haaaa lepastuh, errr tah laaa tktau nak cakap ape. Aku ad tangkap banyak gamba, ingat nak upload at efbee, tapi macam malas. So tengok lah mcmane, kalao rajin aku upload okay!

Lepastuh gi toilet, ade cermin besauuuu lak kan. So snap jup haha. Toilet pon jadi? Alaaaa macam korang ta pena buad pulak ;p K takpeeeee, kita serupa.


Lepastu adik adik 6 tahun datang, comel je pakai jubah tu ouh. Hihi shemuaaaa omeyy.


Nie adik iterww, dea dapat trofi sebab dea masuk fashion show tu kan. Adik saya cool lah atas pentas haha. Nasib baik dea tak malu. Sebab selalu nyeww dea malu, ouhh maybe sebab ad bestfriend dea.


Haaaaa nie laaa bestfriend dea. Jiran kitorang, dorang memang rapat since klua dari perut lagi niy. Shoo shuweet kan.


Okay tu je aku nak cakap. Aku taktau cakap ape sebenarnyee. Tadi aku dah banyak idea tao , tapi time nak menaip nih laaaa bendalah tu nak hilang haha spoil mood betul.


Okay laaa aku penat gila, mengantok. Baju sekolah belum iron lagi, malas nyewww :'( Kalao tak exam, mmg tak ahh aku nak datang besok hmm. Adik aku cuti pulak esok, jealous ah canih. Malas nyewwww nak pegi sekolah. Bila nak cuti deepavali ni, aduiii :'( Dah laaaa exam Sejarah besok. Arghhhhhh malas! malas! malas!