06 October 2011

Party donut HAHA.

Hello eberibadi in the blog xD Assalamuallaikum jangan lupa.

Tadi aku, akak nd adik takdee keje at uma. Akak ajak buat donut. 1st time, baru nak belajar. Akak call makngah tny mcmane nak buat semua sebab makngah kitew terror ;p

Pergi kedai beli barang semua. Akak yang buat, aku tolong sikit-2 jee :-)
Buat donut sambil online HAHA.





Dah jadi ape dah bentuk donut. Tak jadi bentuk bulat sangat haha. Alaa tapi takpee lah, orang baru belajar kan.


Its time to masukkan donut dalam gula. Fiewitt, nie aku nd adik yang buat. Si kecik tu pon sebok nak buat jugak.


DONE! Akak buat murtabak maggi, k niy baru nak puji sedap gila akak aku buat kot. Sampai habis. Adik aku nd kawan dea pon makan sampai habis.

Adik aku yang over sikit tuh. Ececehh takde lah. Yang comel-2 tu. Sebelah tu 'bestfriend' dea.

Haa macam 'party' sikit lah haha. Sebab banyak sangat donut lebih, so kitorang kasi at jiran sikit lah. Bak kata orang 'Jiran sepakat membawa berkat'. Orang lah kata, bukan aku xD