05 October 2011

WAJIB TENGOK video niy!

Assalamualaikum.

Sekarang pukul 2;24AM dan aku masih lagi belum tido. Kalao dah menghadap laptop, tak tidur sehari pon takpee xD

Cerr korang tengok video niy, terbaik dari ladang. *Bukan video blue lah, mu giloooo?! Tidak dinafikan teknologi Jepun lebih maju dari Malaysia. Tapi Malaysia jugak dalam usaha menaif tarafkan teknologi kan kan supaya lebih maju. Hihi poyo lak aku rasa bila cakap mcmniy. Tapi, video ni memang terbaik. Kalao Malaysia macam niy, bole aku buat untuk final exam nanti kan. Untuk PMR, SPM semua. Mesti LULUS, sekali dapat 9A siott. Confirm parents aku bangga, padahal ;

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



Kelakar gila kot haha. Sape nak lulus dengan cemerlang bole ah buad, nanti bole aku tumpang sekaki hahaha. K tengok, jangan tak tengok. Peace (Y)