31 October 2011

Please, jangan ketawakan aku. Aku sedih lah kalao macamney. Tolong! Tolong jangan gelakkan aku. Hmm

*Aku saje nak buat Title yang panjang. Kalao boleh nak panjang lagy. Tp ah cukup lah, jangan tamak please. Mak marah ;p

Assalamualaikum. Hello there, how was your day? It must be ohsemm rite? Surely it must be ;)

Kcukup! Jangan bajet english sangat. Kita orang Malaysia maa. Hihi ;)

K-POP? Member2 aku semua kebanyakan suke gila K-POP kot. Sebab dorang kate mereka2 ney omeyy sangat. Yekee? Aku tak minat sangat ah. Hmm hehehe ;)

Lepastuh pagi Ahad tu aku tengok Nasi Lemak Kopi O kan, alaaaa yang dekat tv9 tu. Tawu tak? Alaaaaa mesti tawu. Err tetibe dorang pasang lagu Super Junior. 1st time dengar aku da sukeeeeeee gila barbie kot.

Pastuh terus g download video. Lepastuh terperasan ad seorang ney sangat omeyy. Ohemjayy! Comel sangat, hahahahahahahahahaha *rasa lawak pulak aku minta Korea ;D



Sungmin? Omey kan kan kan? Yelaaaa, aku kuno sikit, lambat 1 bab. Tapi nak buat acano baru minat. Tapi aku takdeee la nak minta K-POP ape sume tu, aku cuma minat dea ney jew haha. Kfine, gatal!




Haaaaa cer teka cerr teka lagu ape ney? Eceh poyo nak berteka bagai, tp aku sure lah korang tao kan. Haaaaaa lagu ney lah yang paling aku suke tu, ingat nak letak at blog. Tapi intro dea macam boleh membuatkan orang sakit jantung mati terkejut jew. So sebelum aku kene saman, baik aku biar kan jew lagu yang ad ney haha. Bila aku bukak video tu jew, aku suke stop dekat part tu. Sebab Sungmin terlampau comeyy lerrr ;) Hihi gatal nyewwwww saya (W mesti panjang).


Tadi line aku tersangat lah laju, macam bole mengalahkan kereta drift jew aku rase so aku ushaa lah semua video Sungmin. Alaaaaa tambah2 suke aku kat dea ;) Yelaaa aku tahu lah aku perasan jew, tapi kesah? Hehehe peace, jangan marah.

Eh tapi jangan gelak kan aku sebab minat Sungmin ney eh. Serious wey, aku takdeee niat pape. Aku tak minat pon K-POP tu ap sume, please jangan gelak kan aku T_T . Hahaha gile! Aku rasa macam nak letak gamba dea at tepi blog aku lah. *Eh please lah Ayuu, jangan nak mengada sangat* Hmm yelaaaa, tak jadi letak :'(

Hahaha mengarot jew keje ;) Jumaat ney Lelaa cakap nak gerak Sunway, lagipun exam dah habis. Bulan 12 ney nenek aku yang dirindui datang sini balik, so boleh laa aku pegi keje bulan 12 ney. Tak sabar, aku ingat nak keje at tempat keje lama. Tapi.... Penny macam taknak keje sane balik jew? Hmm lgpun keje situ best, gaji banyak makan pon free haha.

AKU DAH TUKE HEADER. HEADER LAME SEBENARNYE, CUMA AKU TAMBAH KAN GAMBAR SUNGMIN TU JEW HAHAHAHAHA MACAM OBSES GILA KAN? TAKDE LAH, AKU POYO JEW NAK LETAK GAMBA SUNGMIN AP BAGAI HEHEHE ;)