30 November 2011

Down down down

Assalamualaikum.

Taktao kenapa minggu ney minggu paling buat aku down sekali. Seriously.

130 entri post aku, aku tak pernah cerita bout 'love' kan. So now nak cerita, haha. Aku tengah sedih ney lepas tengok pict dekat fb mr.A. Sangat sedih kot. K to jeww laaa bout 'love' aku. Hehe k peace V

Pastuh aku ad banyak problem. K bajet nak banyak problem, macam orang keje pulak kan? Tapi serious, aku tengah down gilaaaa. Tak happy. Tak gembira. Errr :/

Tapii tapi, yang aku pelik, bila time aku tengah down jew mesti '1 mesej diterima'. From, Lelaa. Ish perempuan ney macam tau tau jew aku tengah sedih. Then dea mesti buat aku happy balik. Kau guna sihir ape ney Lelaa, mase aku tengah sedih mesti kao muncul. Haha.




Thanks Lelaa sebab selalu happy kan aku. Ade jew benda gilaaa yang kao buad. Hihi love chuuu much. Eija, Penny nd Zarith jugak

K esok aku paling KEDAH weyy. Seronok amat, ihikkk *gelak gedik. Aku baru ingat balik Kedah nanty nak lepak dengan makwe aku sorang tu, dah lamee tak lepak dengan dea. Sebab dea malu nak datang rumah aku, sebab cousin lelaki aku ada. Hahaha Nadiah, i mish youuu babyy. Tapi dea pergy Perlis. Tengok, sedih lagy! Eeee tak shukeww ah cmneyy.

Haaa semalam aku tengok MAMA awards. Alaaa my-sungmin buat rambut baru lagy. Tapi comell, dah laaa suara macam perempuan. You omeyy lah tayunks. I lovee chuuu much. K menggedik nak love bagai. Heheks~ I love Sungmin forevaaaaaaaaaaaaaaaaa, yeay ;)