03 December 2011

Assalamualaikum.

Hey guys. Whatchu doin'?

K poyo haha. Yup aku sangat boring kot skang. Aku at kedah ney. Ney pon aku update pakai phone. Kesalahan ejaan harap dimaafkan. Hak tuihh, kalao update pakai laptop pon selalu jew kot salah eja nye pon, adoy. Haha jangkit dgn 'Fifi Fuyohh'

Skang ney at Kedah hujan sangat lebat kot. Sejuk woooo. Dok dalam uma jew, mmg boring ah. Family aku suma takdeee. Dorg stay at uma nnek aku yg lgy 1 dekat Jabi. Semalam aku gy kenduri at uma Tok Jabi aku dgn paksu aku sume then masa na balik tu, maklang aku macam 'HANG AD DUA TOK, MANE BOLE BERAT SEBELAH' then aku cakap lah 'TOK SANE SAKIT. TOK NEY KUAT LAGY.' Lgypon tok aku yang sakit ney yg jaga aku dari kecik sampai besar. Y not aku jaga dea masa dea sakit ney kan. Masa ny lah nak balas budi. Hehe ;)

Dekat kg best. Pagi petang aku maen basikal dengan cousin aku. Ehekkk.