09 November 2011

Outing

Aku pegi IOI hari ney dengan family aku. Kitorang nak pegi tengok Alamak Toyol. Pukul 3lebih baru gerak sebab wayang pukul 5;20, dah check dekat internet kan. Lelaa dah gerak awal dah nan Daus. Sampai jew terus pegi beli tiket wayang pasto lepak depan snooker sebab lame lagy, pasto aku nampak ehem ehem, gilaaaaaaaaa lah! Whatheheck man! Aku cover gile babi, aku buat-2 main henfone ap sume. HAHA aku rase dea tak perasan aku. Lepastu mak nak gy beli popcorn pulak, mmg tak ah aku nak ikiut ehem ehem ad at situ pulak. Aku cuak gila, terus call Lelaa datang. Seminit sekali aku call, Lelaa jalan lambat sangat. Mcm kura2! HAHA masa Lelaa datang, ehem ehemm da lesap. Alhamdullilah. Pastuh tenang balik lah hati aku kan, masok dalam wayang bajet cool jew, sekali masok perghhh sial lah, dea dok belakang aku pulak. DEA DA NAMPAK AKU! Haaaaaaaaaaaa tak suke, tak suke. Serious dalam wayang aku dah tade mood da, selalunyew mmg aku gelak gile babi tp semalam tade mood na gelak. Spoil lah dea ney!


Pasto balik dalam pukul 8. Errr esok aku gerak Sunway dengan Lelaa, Eija nd Penny. Hihi serious dah lame gile ta kua sesame nan dorang. Asyik lepak dengan Lelaa jew kot, haha.