11 November 2011

Sunway plus Carefour

Assalamualaikum.

Aku dah tade mood nak update blog.

K ney semalam punye cerita ney, 10nov. Aku gerak Sunway dengan Lelaa, Eija nd Penny. Lelaa dah memang sah2 menepek at uma aku kan ;p Then tunggu Eija nd Penny datang uma aku semua dulu, baru gerak. Kitorang naik bus g IOI then tggu bus g Sunway pulak. Bapak lambat gileeeee, nak dekat sejam kitorang tggu. Last-2 Penny belanja kitorang naik cab jew kot, senang. Abang to pulak bawak bapak laju, so 15minit dah sampai.

Kitorang ad buat video, banyak gilaaaaa haha. Semua kelakar. Tapi ad satu to Lelaa upload dalam fb dea. Lepastuh masa nak snap picture bateri habis :'( So snap pakai phone jew. Huarghhh.










Mencixx ah cmniy, gamba sume kabur kot. Tak suke, tak sukeeee! Rase macam nak nangis ah. K melampau ah sampai na menangis segala, haha. Tapi serious ney, kecewa bateri camera habis tak hilang lagy ney ;(

K stop pasal semalam. Nye pulak cerita pasal tadi 11.11.11. Apesal ramai sangat taksub ngn tarikh ney eh? Pelik haku. K hari ney aku g Carefour nan Lelaa nd adik aku, Alya. Mengidam nak makan Takoyaki siot. Tapi....tutup pulak. Whathehacks man~ Kecewa gilaa aku kot. Lepastuh Lelaa pegi makan Nasi Goreng, tapi aku tak makan pape. Kecewa Tako takdeeee. Huarghh ;'( Sedih lagy. Lepastuh balik ah, sebab kecewa takdee Tako.


17Nov bufdae aku babe. Tak sabar gila nak tunggu tarikh tu sebab mak da kasi rm200 untuk daftar nanti aku nak pegi amik lesen ;) So lepas ney tak payah cuak lah kalao ad polis ke hapee. Then bole pegy mane2 aku sukeee, cehh. HAHA. Lepastuh mak dah janji nak beli kek Macadamia at SR dekat aku. Dah lameee aku mengidam kek to. Nak beli sendiri sayang duit ah. Hahahahaha. Yeyeay sewonok nyewww saya ;)