22 November 2011

Simple holiday ;)

Assalamualaikum.


19 November
Mak kejut awal gilaaaaaaa, pukul 6a.m. Padahal abah kate, gerak pukul 10am. Haiyakkk! Mandi sumee, then sambong tido. First sekaly kitorang gerak Mydin Seri Muda, beli makanan ringan. Pasto tggu membe abah yang lain at tol mane tah. Then here we go, Malacca ;) Then teros gerak p resort.
Lepasto solat jup, then pegy makan dengan mak dekat restoran area sito. Asam pedas, mmmm yummy ;) Then balek bilik, tidoooooooooooo. Pukul 4p.m baru bangon, then pegy mandi pantai.

Then balek lepak bilik, Siap2. Turun bawah ad BBQ.


Then ad karaoke sume lah. First time aku nyanyi depan orang ramai, haha. Kakak aku laaa ney, paksa ;/

20 November
Bangun. Then pegy breakfast.


Lepasto pegi mandi pantai, tp aku mandi takat pinggang jew, malas nty baju basah ape sume. Jaga adik mandi jeww laaa. Pasto gerak A'famosa.


Then masok at Joker Walk, gilaaaaaaaaaaaaaa padat dengan orang. Tapi tetibe hujan lebat pulak, tggu hujan reda ah. Then pegy makan, asam pedas malaka again. Sangat sedap ;p Hihi. Then mak g beli apetah. Balik, then mandi pantai again. Sbb baru lepas hujan kan, so ombak macam kuat gilaaa ah. Gilaaaaaaaa best. Hahaha. Then masuk bilik mandi, siap2 then gerak g open karaoke at area sini jugak lah.



21 November
Bangun, pegy breakfast. Pegy pantai, teman adik mandi.


Masuk bilik, mandi, tidoooooooooooo. Then bangun, siap nak balik dah :'( Then pegy lepak bawah smntara tgu membe abah yang lain siap. Then aku nd akak pegy beli stok coklat yang sangat banyak kot ;D Then okay bubyee Malaka, back to Puchong.

(amboi muke sume stok garang, penat menunggu. haha)

Then dalam pukul 2p.m sampai Puchong terus gerak pegy sekolah, amek duet yang RM100 to kan. Hihi shewonokzzzznyeww apat uet. So lepas ney bole lepak dengan my-yayunxss. Then balek uma, tidooooo. Semua dah penat gilaaa kan. Tambah pulak dengan hujan, mmg syiokkkkkk ah. Then 8;30 terus layan bole, terlompat2 aku. haha excited auw auwww. Yeay, Malaysia menang. Aku dah laaaa mmg menyampah dengan Endon. Nasib baik Malaysia menang. I love my Malaysia ;)

22 November
YEAY AKU DAH PEGY DAFTAR AT PERFECT DRIVING ACADEMY. TAK SABAAAA NAK AMEK LESEN, HOPE LULUS LAH UJIAN TU SUMEEE ;) THANKS MAK.