17 November 2011

Birthday ;)

Assalamualaikum.


17 november telah berlalu pergi, cukup untuk tahun ini ;)


Thanks untuk Lelaa sebab dea nak sangat jadi orang 1st yang wish aku, and yeah dea berjaya haha. Thanks untuk Eija, Niena, Penny, Zarith, Aenn sebab mesej aku wish ape sume. Ingat jugak korang at aku kan kan? Terharu ney babe ;p And thanks untuk semuaaaaa yang wish.




Alhamdullilah. Aku ingat takdee yang sudi nak wish, haha.

Pagi tadi Lelaa lepak umah aku. Lepastu kitorang main call-2, kacau orang. Call free kan, haha. Lepastuh Lelaa suoh aku potong rambut dea ala2 screamo mcmto. Acc aku macam cuak kot nak potong rambut dea, sbb rambut dea kan bapak panjang. Aku pulak yang sayang nak potong. Over pulak kan, haha.



Dalam 9Lebih Eijaa pulak datang, pukul 10 penny datang. Datang buat apa? Oh dorang datang sebab jakgi nak pegi Redbox IOI, dorang nak belanja. Nak celebrate bufdae kata nya. Theme hari ney MERAH. Acc aku plan nak Eija nd Lelaa jew nak pakai merah, then tetibe Penny nd Nienaa pon sama. Haha good, sukesuke! Lepastuh pukul 10;30am gerak tunggu bus, pukul 11 baru sampai. Sampai jew terus masuk Redbox.

Kitorang nyanyi, joget, dangdut, shuffle, ber'hardcore' sume lah. Haha sumpah seronok. Kitorang nyanyi sesame, kadang2 bukan nyanyi, jerit lebih xD Kitorang meggila sesama. Ya allah, aku bersyukur gila dapat kawan macam dorang :')

Then ad masa to, dorang nyanyikan lagu 'Terlalu Istimewa', lagu Adibah Noor untuk aku. Ya Allah, sebak gila kot masa tu, rasa nak nangis. Rasa beruntung gila dapat kawan macam diorang. Rasa macam mase tu dunia ney ada kitorang berempat jew *k nak over*. Lepastuh kitorang peluk ramai-2 sambil nyanyi. HAHA yelaaa aku tahu lah, kitorang mmg sweet. K sangat perasan, tapi betol apee? ;p








Masa nak balik tuh dorang beli kan aku kek Secret Recipe. Haha sweet amat lah kawan aku ney. Yayunk kowang angat. Hahahahahaha ;) Sumpah aku happy gila, thanks korang.

K aku sampai uma 4lebih, penat sioooottttt. Fuhhh~ Lepastuh balik jew mak suoh siap2 malam nanty nak klua, mak nak belanja pulak. Yeyeayy, celebtare lagi, but kali ney dengan lovely family. Tapi memule pegi jumpe kawan mak dulu apeee sume.

Memule ingat nak makan at Secret Recipe, tp sbb abah balik keje belum makan pape lagi so kitorang pegi Ayam Peyet at Sunway. Sbb at Puchong tak sedap sangat.


Pastuh akak order Soto Ayam, tapi tak sedap sangat. Sedap lagiiiiii yang aku makan at Bandung arituh. Haha k memang lah, dah tu mmg tempat dea, mmg lah sedap. Apoo lah aku ney? :/ K jangan marah aku tau, hehe.



Birthday aku tahun ney yang palingggggggggggggggggg best sekali. Thanks kat sume orang, expecially my family, Eija Lelaa Penny and Nienaaa ;) Aku ingat sampai bebila. Serious. Thanks buat aku happy gilaaaa hari ney.


YEAY, ESOK AKU PEGI DAFTAR AT PERFECT. AKHIRNYEEEE SAMPAI JUGAK UMO 16, SO BOLE AMEK LESEN. YEHAAAAA!