22 January 2012

New!

Assalamualaikum.

Gambar Pendahuluan, haha
Sungmin comey gilaaaaa kan wey? Oh my, melting siot

Aku update entri ni tepat pukul 3;00AM. Few~ Ni semua SUPER JUNIOR punya pasal lah? Eh? Ahak~ Dari first aku onlineee tadi, aku usha Youtube jew taw. Layan Super Junior, satu kewajipan. Ceh.

See seee? Tranformation blog. Ahak tadi aku boring, so saja mengada edit. Walaupun takde lah edit mana pon. Tapi lebih kurang semua jugak lah aku tuka.
And kalao korang perasan benda ni ---->. Acc aku tulis MUSIC taw. Tapi C dea macam e pulak kan. Ah lantak lah. Peduli hapeee. Malas aku nak tuka dah.

Then aku tambah kan part, sebab nak letak gamba Super Junior. Hehe mengada. Lepastuh lepastuh, hmmm aku tuka lagu. Semestinya lagu Super Junior lah. Ihik~

Okay that's all. Sambung layan Youtube. Pagi esok baru aku membuta, huahahahahaha.