21 January 2012

Anak Tunggal? Anak Tinggal?

Assalamualaikum.

Bak kata Eija, hari ni sampai Selasa aku jadi "Anak Tinggal". Haha tak bole 'syiokkk' agy ayat dea. Family aku semuaaa pegi Terengganu. Di sebabkan aku cucu mithali sedunia *cehh* so aku tak ikut lah, duduk rumah dengan nenek aku. Dia mana larat kan nak jalan sangat. Kitorang berdua jew at rumah. Mak suruh duduk rumah Pak Ngah aku kat Seremban, alaaaa tapi boring ah aku nanti. Takde kawan. 

Hari pertama jadi "Anak Tinggal" bak kata Eija, aku makan Mcd jew lah. Sebab aku tak tahu masak sebenarnya. Serious. Goreng ikan pon, hancur ikan to. Hahaha cool gila kan? So goreng ikan nd masak nasi untuk nenek aku jew lah. Then aku makan errrrr....


Nenek aku tak bole makan Mcd lah haha. So? Eehem ehemmm ;) Mak tinggal RM150 untuk aku, sape tak seronok wey hahahaha. Tuh ah, bajet kaya nak beli jewww, masak taknak. Hewhew,

Okay so, baru berapa hari start skola dah cuti balik. Feww~ So bila cuti, ni lah masa budak sekolah macam aku ni bole tido lebih dari pukul 12, Yeahh. Kalao tak, pukul 10 dah nak kena tido. Tak cool ah!

Errr nd, tak sabaaaa nak pegi cari barang sekolah dengan Lelaa ney. Yelaa, 1st day sekolah aku pakai beg lama, mana feel doe. Orang sume pakai beg baru. Sebab arituh memilih sangat, nahhh terus habuk pon tarak, terpaksa pakai beg lama. Saboo jew lah.

Okay aku dah tuka header baru? Fuh kalao bole semuaa nak Sungmin , Ryeowook jew gajet aku. Dekstop laptop gamba Sungmin nd Ryeowook jugak. Nfone? Takyah cakap lah hahahaha ;p Ahhhh omey gila doe Sungmin, kalaulah.......
Err okay, baik stop sebelum aku berangan lebih. Kunk muntah hijau korang dengar angan2 aku.
So byeee ;) Ahaks~

Ouh yes, sebelum aku lupa. Aku dapat text message from Zarith ;

-You're the best ever lah. Imishyou lah cek oitt

-You is always in my heart taw, iterw BFF forever kan? Sampai bila pon
tak kan pernah lupa at cek noh.

Eceh tao lah dah pindah Kedah, makin pekat Kedah nya ye? Alaaaa rindu nya dekat Zarith. Seriously. Aku tak pernah kot berpisah nan dea lama gila mcmnih. Nak tunggu dea datang sini? Memang habis SPM nanti lah jawabnya. Nak tunggu aku balik kedah? Raya nanti lah. Aalaaaa bapak rindu tahap gaban ni.
  ZARITH, I MISH YOUUUUUUUUU