10 March 2012

Hangout

Assalamualaikum.

Pertama sekali aku ingin memanjatkan rasa kesyukuran aku, sebab akhirnya aku dapat jugak benda yang dah lameeeeee gila aku kepingin. Ber-indon sikit tarak hal kan? Huhahuhaa.


Yeah, yeah aku dapat, aku dapat. Korang taktahu betapa bahagia nya aku bila dapat pegang Varsity ni dengan tapak tangan aku sendiri. Errr, ayat kalau tak poyo tak syiokk ah weyy ;3 Happy deh gue. Lepas ni tak jadi batak agy ah bila namapak ade orang pakai Varsity upload gamba at FB ahahahaha. Eleh lagypun gua dah tak ber-fb sangat dah skang. Gua layan youtube jew, brok. Huhahuha

K lah, k lah. Bangga sangat pon tak boleeeee ugak. Mak marah :)

Haaaa tadi aku lepak KL dengan temen2. Temen2 lah, tahu tak? K tahu, bagus ;) Haaaa bapak ah ramai gila hang hari ni. Monorel dah sangat sardin dah, full wook. Memulaaa uh g beli tiket monorel, pasto sampai sane terus gerak Pavi en, jumpe Daus nd Anep, pegy lepak N.Z. Dapat makan Nasi Ayam yang sup masin, ayam pon masin. Eeeyuwwww. Huhu

Pastu lepak nan dorang kejup jew. Pastu gerak gy TS dengan Lelaaa.

Bapak aku pon pegy KL beli barang. Bukan nak cakap awal-2 ouh, kalao tak gerak naik kete takdee ah nak kena join jadi sardin dalam monorel uh. Saboooo jew lah~

 #Selalu orang tangkap depan ermin en, ni aku tangkap depan bangunan, macam cermin gak ah
sebab nampak bayang2 kan. Hahahaha kabur dea takyah cakap ah.



#Gelak ah, gelak! Sebab gamba ni memang nampak cacat gilaaa.
Pedulik, sebab time ni kaki memey da macam nak tercabut berkk.