12 March 2012

exam

Assalamualaikum.

Hmm cuti sekolah. Dok umah :/
Tapi tuisyen tak cuti, ada exam pulak. Hari ni science jew.


Lepas habes class, okay class eh? Bajet kolej sangat haha. Hmm lepas habes aku gerak OTK dengan Lelaa jup, nak beli tiket bus. Tak sabooo nak balik kampung ney, huhuhu. Khamis ni ah balik, naik bus.

Lepas tu gerak Pasar Malam dengan Lelaa. Seriously, dah lameeeeeeeeeeeeeeeee /E mesti panjang/ gila tak pergi pasar malam. So bila dah lameeeeeeeeeeeeeeeeeee tak pegy, dia akan jadi batak sikit ah tengok banyak gilaaa barang. Duit pulak tengah masyukk, memey borong habes ah. Aku beli at adek aku sikit, mak aku sikit, nenek aku sikit. Bapak aku takdee ah, dea keje :) Bila nafsu dah meninggi memey mcmney kan kan.

Err so khamis nd jumaat aku tak amek exam ah at tuisyen. Gua balik kampung lah derr, fuyoo fuyooooo ;D