16 May 2012

THIS IS AWESOME GILA!!

Assalamualaikum.


Ahh lepas tengok video ni rasa macam nak menangis. Haha excited gila gila punya pasal. WEYH BIGBANG NAK DATANG MALAYSIA WEY.... Ahh gila lah. Ini memang bole buat aku jadi kurang waras okay. Bukan selalu Big Bang datang Malaysia wey. Ya allah sumpah excited gila doe aku.


Tadi aku online facebook sebab nak letak cover timeline then tuka DP. Lepastuh saja ah bukak Big Bang page kan kan kan, then


Wey gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lah. Teus aku bukak Big Bang punya web then search bila dorang nak datang, berapa harga tiket semua semuaaa. Then yang bawah ni je klua


Tapi dah pasti Big Bang datang Malaysia. Cuma date tak confirm, wey gilaaa lah la wey. Sumpah aku excited. Acc aku mmg nak simpan duit sebab nak pegi show Super Junior, tapi dah tahu Big Bang nak datang memang aku nak pegi Big Bang punya ah. Gila, ada G-Dragon. Woot woot ahh okay aku excited gila sekarang,

Cuma nak bodek mak aku je lah sekarang. Mintak izin dea nak pegi nanti. Sebab masa aku cakap nak pegi Super Junior punya super show pon dia macam er... Tapi Big Bang memang aku nak gila pegi ah. Family aku semua dah tahu k aku fanatik gila dengan Big Bang, lagi lagi G-Dragon. Mana tak nya semuaaa benda nak G-Dragon ajeh kan hahaha. Haaaaa harap mak aku kasi ah. Yelaaa budak SPM mmg macamney doe :'(

Wey aku excited ni. Skunk aku bajet nak simpan dalam RM500, nanty bole duduk yang depan sekali tu kan kan, tak makan kat sekolah takdeee hal lah! Yeah nampak tak betapa excited nya aku di situ? Okay jangan gelak.