25 May 2012

FOREVER BB

Assalamualaikum.

Haaaa hi.

Hihi blog iterw dah baru. Semuaaaaaa mesti Big Bang okay kawan kawan, sebab dah fanatik gilaa so mesti kena Big Bang hahaha.

Even macam semak gila tapi ahhh lantak lah, sape kesah. Penat aku edit tau tak. 100% hasil tangan aku taw so kalao buruk itu semestinya lah hahahahahahaha. K tak lawak.

Tapi aku suka ah, dah macam Big Bang punya fansite pulak eh? Padahal blog mengarut je ihiks. ChUkeWw nYerRR, Big Bang! Big Bang!

And yang paling aku suke ofcourse aku punya header. Nampak tak ada G-Dragon aku yang comel gila tuh. Omey nyewwwww. YayUnks GD Baby,  hahahahahahaha ;D

Okay okay ni nak cerita ni. Tak nak baca takpe, byeeeeee T_T
Haha okay sebelum sebelum ni family aku memang jarang gila ah beli surat khabar. Bukan jarang, mmg tak pernah nak beli. Kalao beli pon sebab dia punya tajuk depan tu 'hot'. Pastu arituh, lepas aku bangun tidur aku tengok mak aku beli surat khabar. Lepastuhh aku tanya lah "Mimpi apa mak beli surat khabar?". Pastuh mak aku bole cakap "Pakwe kau kan ada, tu mak beli tu. Nak bagi kau tatap puas-2"

So aku pon macam excited gila nak tengok, satu-2 aku selak. Padal boring gila takde cerita apa. Sekali selak belakang aku pon acam "Wooaaahhhhh maaakkkk! Big Bang ahhhhh!!!!" Haaa tu macam jerit sikit ah haha. Aku tak bole kalao tengok or dengar pasal Big Bang, mesti tetiba excited gilaa haha.



Even cerita nya sikit tapi evcited dia lelebih tau tau haha. Terus amek gunting, potong, then simpan haha. Hihihi nampak tak betapa besarnya fanatik dia kat situ? Hihihi k jangan ah gelak, malu ahhhh :p



Ouh saje nak letak gamba ni. Sebab gamba ni masa Hari Guru arituh. 5 tahun aku sekolah dekat SMKPP ni first time aku datang sambut Hari Guru.. Tu pon sebab Sofee cakap "Datang lah, ni kan last year". Tapi nasib baik ah best gilaaaaaaaaaaaa.