03 June 2012

BB ALIVE, FINALLY ;D

Assalamualaikum.

Aku online dekat kampung ;) Tetiba bole pulak ada line laju gilaaa, memang seronok ah.

Update dengan perasaan excited lagi niy haha ;D

Naaaaaaa tu dia. Tu dia. Finally, YG dah confirm date untuk Malaysia punya BIGBANG Alive Tour. Betul lah sangkaan aku, dalam hujung bulan 10 or awal bulan 11. Hmmm kalao bulan 11, aku memang dah plan gila gila nak pergi dekat Singapore punya. Sebab Singapore punya 28sept. Tapi sebab Malaysia punya bukan bulan 11, so aku pegi dekat sini je lah. Jimat duit transport nd sewa hotel aku. Hihi nanty bole shopping barang BIGBANG ;D

Waaaaa excited gilaaa ni. Tggu masa nak beli tiket je. Kalao tiket jual masa bulan 9 or 10 untunglah aku sebab bulan 8 kan raya, so sempat ah nak save duit. Bole amek seat depan ke kan. Huahuahua. Sorry aku tengah excited gila pasal BIGBANG, so SPM diketepikan sikit. Cehh sikit ke? Okay okay lah, nanty aku baca lah buku ;p

Ahhhh tak sabooo nak tengok G-Dragon kesayangan aku tu, LIVE! Repeat, Live okay. Haha sebab tu kalao bole aku nak amik seat yang depan-2 sikit. Harap2 tak sold out lah nanti. Sebab masa aku tengok page BIGBANG, ramai gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nak pegi. Harap-2 aku sempat lah. Kalao tak sumpah menangis tak berlagu aku. Ahhhhh


*Berangan pasal G-Dragon*