29 May 2012

YES FINALLY!

Walau macamna pon perasaan excited aku sekarang, Assalamualaikum tak bole lupa.

Okay please laa wey, tolong faham aku update belog ni dengan perasaan yang sangat bahagia macam orang dapat straight A's SPM. Hahahahaha perumpamaan dea nak SPM ajeh. 


Can youu see this? See? *Malay please* Okay happy doe aku. Date untuk BIGBANG Alive Tour Indonesia punya dah confirm date nya, walaupun Malaysia punya tak confirm lagy. Tapi aku macam rasa Malaysia punya dalam bulan 10 jugak or awal bulan 11.

Okay jangan spoil mood aku, aku tahu masa to SPM dah sangat sangat sangat dekat. Tapi please lah BIGBANG weyy :'(

Tak kisah laa SPM, tapi insyaallah aku tetap nak pegi jugak BIGBANG Alive Tour ni. Cuma sekarang aku tengah risau mak aku lah, dea kasi ke tak. Bulan 11 kan SPM. Arghh BIGBANG ni, datang laa waktu dah habes SPM ke apa ke. Tapi kalao dorang datang bulan 12, aku sangat bersyukur kot. Tapi aku rasa tak ah, sebab bulan 12 dorang punya show dekat Jepun pulak. Adeshh.

Okay yang pasti aku happy gila ni. Huihuihui ;)

Haaa k ni semalam punya cite ah, malam tadi aku online then nampak T.O.P jadi trending? Gilaaa lah, fuyoooo fuyoooo. T.O.P? T.O.P ni members BIGBANG jugak lah a.k.a husband Lelaa hahaha. 
Ingat kan trends sebab apa, rupanya sebab MV teaser dorang untuk lagu baru. Hmm tak sabar nak tgu lagu baru dorang klua Sabtu ni ;D

Haaaa apa? Hesh aku ada twitter lah. Sapa kata takdee? Nerd-2 aku ni pon layan auw twitter. Tapi takdee sape pon tahu sebenarnya aku ad twitter kecuali akak aku lah. Aku buat twitter pon sebab nak stalker BIGBANG. Semuaa yang aku follow, members BIGBANG and SUPER JUNIOR sahaja. Yang follow aku pon VIP's (BIGBANG Fans) dengan ELF's (SUPER JUNIOR Fans).

Tapi semalam tetiba ad sorang budak sekolah aku follow. Terkezuttt, okay ulang TERKEZUTT jugak lah. Mana dea jumpa tah twitter aku ni. Haishhhhh :/ Ouh maybe dea pon VIP's or ELF's kot. Hahaha.



Omey tak twitter aku. ITS ALL ABOUT G-DRAGON okayyy! Semuaaa mesti kena G-DRAGON. G-Dragon is leader of BIGBANG! Yeahh. Aku fanatik gila engan G-Dragon, hahahahaha.