20 June 2012

Malaysiaaaaa VIP's !

Assalamualaikum.

Aku update dgn perasaan gembira plus takut gila plus excited yang teramat sangat plus sedih sikit

And tak lain tak bukan, for sure aku nak update pasal BIGBANG!

#Harap maklum, yang tengah pakai topi tu bukan BIGBANG eh :/ haha

Hmm sangat tak saba nak pegi concert BIGBANG ALIVE TOUR. Masalah kewangan aku alhamdullilah, maybe lah, maybe dah setle kot. Akak aku dah bagi pinjam duit dia dulu. Duit aku sekarang baru ada dalam dua ratus. So mmg tak cukup lah.



Hmmmmmm tak sabaa nak tggu update pasal tiket Malaysia punya concert. Takut pon ada, takut sold out. Sekarang ni aku redha je laaa, kalao SOLD OUT aku redha je ah, maybe takdee rezeki ke kan.

AHHH STOP! AKU NI SUKA SANGAT FIKIR NEGATIVE!!!!! Ahhhh tapi serious aku takut gilaaaaaaaaaaaa. Aku nak gila kot pergi. Tu je benda yang aku nak sekarang sebelum SPM nanti. Mak aku bagi pegi pon aku dah happy gila even dia tak keluarkan sesen pon :/ Alaaaa sedih nya entri hahaha.

OKAY OKAY, please positive. Kalao SOLD OUT tuh belakang cite, sekarang kena dapat tahu dorg punya update pasal tiket dulu. Kalao dorg update harga tiket lagy 2 minggu, that's mean nanty dorg dah start jual jugak laaa kan. Okay get ready, VIP's !!!!!!