22 June 2012

Happy Gilaaaaaaa aku!

Assalamualaikum.


Ni lah mood aku sekarang ;D

Bajet aku untuk pergi BIGBANG ALIVE TOUR dah cukup wey. DA CUKUP!!!! Hihi dah cukup lah kalau tiket dia bawah RM700 haha. Tapi maybe lah, bawah 7ratus je kot. Sebab aku bukan nak amek seat VIP. Aku amik standing zone je, tapi depan stage ah standing zone tu wuhuhuuuu. Excited gila berk aku haha. Haishhh sekarang ni aku pasrah dengan takdir je, harap sangat tiket tak SOLD OUT. Benda je tu yang aku harap sekarang. Sebab kalao nak beli online kena pakai credit card, tapi aku, kakak aku semuaa mmg takde ah credit card. So kena beli "by hand" je dengan agent nya. Kalao standing zone takde ke nanty, aku amek je lah mana yang ada. Janji aku nak pegi jugak tengok G-Dragon baby aku tu LIVE! ;D

 

Ini gamba fresh. Gamba semalam masa diorang  at airport nak ke Japan. Sebab hari ni kan BIGBANG ALIVE TOUR dekat Japan. Hihi rambut GD macam blonde. Okay rambut baru lagi. Tapi gambar bawah tu :'( - "Oppa, you look tired. Please get some rest, my baby " Ihihihi.

Ahhh walau apa pun GD punya hairstyle, GD tetap di hati. Even dalam Monster dia punya rambut "MUSHROOM" pon boleee laaaa ;p Tapi tapi dalam semuaaa style rambut dia, aku paling suka gila masa dia buat blonde ni ;
 

"My baby is so cute" Saranghae, GD oppa ;) Aishhhh tak saba tak sabaa tak sabaaaa gila nak pegi BIGBANG ALIVE TOUR tu. Nak tengok my GDbaby! Yang comel lagy cute.

Ahh obses gila aku dengan dia. Haishhh ;D


OMG. Now I know why GDragon dresses like a freak on stage.
Becuase when he wears regular clothes, designer jeans, fitted t-shirt, you know--
He perfectly coiffes his hair, puts on that charming smile--
G-Dragon is just about the sexiest fuck I have ever seen.
He's saving us, guys. G Dragon is saving us from losing our minds when he's on stage. He knows our bodies cannot handle all that.
OVARIES ARE NOT CALMMMM HOLY ;D