27 June 2012

Ouh My GD! ;D

Assalamualaikum.
 

Mana acii!! BIGBANG ALIVE TOUR @ Indonesia dorg tambah lagi sehari. Means, 2 hari lah. Ahhh Malaysia jugak lah :-( Haishh. Indonesian VIP's, im so fucking jealous :/

 Tapi tapi tapi tapi.... Now aku tengah bapak-excited-gila-punya-tahap-excited.

 

Tak lama lagi, penantian aku akan berakhir. Jyeahh lepas je diorg update details nanty aku dah tak payah nak menghadap depan intenet lagy mcmniy yeah yeaaahhhh xD 


Ahhhh nasib baik, nasib baik ada partner nanti ;) Lelaa tak jadi pegi. So maybe aku dengan Joey je nanty. Fuhhh~ Lelaa cakap membazir lah apa. Hai kata VIP? Hahahaha takpe lah kalao dia takde semangat VIP tuh, aku nd Joey adaa. Nd aku rasa kitorang mcm obses gila dgn BIGBANG hahaha. Conversation kitorang cuma berkenaan  BIGBANG okay ;D Ahh nasib baik ada Joey, kalao tak aku keseorgn.

Kitorang dah plan nak pegy sesameee, time beli tiket pon ;) Ahhhh yang pasti aku tak sabaa gila nak tgu @RITSmy update pasal details tiket then bole terus beli tiket tu supaya, okay supaya ye, supaya aku tak payah nak menghadap depan laptop ni setiap hari lagy untuk tgu update nyaaa, Okay peace!