26 June 2012

MY ART ;)

Assalamualaikum.

Hi. Sekarang aku dah ada hobi baru. Nd ofcourse lah ada berkaitan dengan BIGBANG ;D






Hobi baru aku, melukis. Cehh haha. Tapi melukis something yang berkaitan dengan BIGBANG je lah. Kalao nak suruh aku lukis untuk seni tuh mmg tak ahh hahahaha. Lukis rumah jadi istana kunk haaa acanoo? Ceh nampak benoo over nyaa. Sebenarnya aku bukan nak cite pasal hobi aku pon. Hihi

Nak cite pasal someone yang arghh-bapak-annoying-gilaa.
Okay ada lah someone ni, hmm dia pon minat BIGBANG kot, kot laaa. Tapi bajet gila ahh nak menipu bagai. Dulu masa bulan 6 arituh dea cakap ahh yang concert BIGBANG next month, means bulan 7 laa kan. Padah time tuh BIGBANG punya page belum confirm kan lagy. So aku ada lah kenal ramai jugak lah Malaysian VIP's, so aku tanya lah dorg, then dorg semuaaa macam "MANA ADA!!' Lepastuh siap cakap dah beli tiket lagy. Concert bulan 7 nd dah beli tiket? Dia sorg je lah kot yang dah ad tiket, agaknya haha. Then ahh banyak agy ahh dia membatak nak speaking Korea bagai dengan aku. Ingat aku tak faham. Setiap hari berk aku ushaa Youtube, tengok BIGBANG variety show or yang sama waktu dengan nya. Ahh mmg lah tak faham semuaa, tapi ad lah jugak yang aku tahu. Pastu nak batak batak pulak. Haish.

Lepastu semlam kan kan dia 


































Cehh cehh bajet ada orang online fb dia konon. Hak tuihhh *opps sorry* hahaha. Hmm tak payah laa, kalao dengan aku takpayah nak kelentong kalao pasal BIGBANG. Aku dah obses gila dgn dorg, so setiap apa yang jadi, aku akan search jugak apa pon. So apa pon pasal dorg mesti aku bole tahu. Lagypun aku tahu ramai "REAL VIP's". Macam-2 fanclub pasal BIGBANG aku join. So takyah laaa. Takyah nak membatak sangat. Hahahaha buat lawak ah. Haishh sakit pulak hati kita niyy ;D