06 July 2012

Ouh My B. I. G to the BANG ;D

Assalamualaikum.

Akhirnya kerja kursus aku dah complete. Buat kerja last minute mmg sangat annoying k, aku berjaga sampai 3pagi nak siapkan bendalah tu. Haaa tu laa, time free bukan nak buat, dah nak kena hantar baru terhegeh hegeh nak buat *marah diri sendiri* Then skrg busy dengan senam seni, aku bukan nak masuk pon sebenarnya tp kelas aku wajib ah :/ Tapi sebab da hafal step *sikit* so alang alang, masuk terus je. Kalao tak, buat penat je ah practise dua tiga minggu.

Hmm hmm hari tu aku ada order barang BIGBANG. Bulan lepas kot tak silap aku. Aku order ni ;


Hmm rabu minggu lepas, skola kitorang kan ada hari terbuka. Aku dah pesan at abah JANGAN PERGI hahaha. So aku lepak at uma je pagi tu dengan Lelaa. Lepak dalam bilik ah en en en *angkat kening* haha. Takdee ah, jangan pk laen. No no no! Kitorang lelepak je, dengar lagu. Then tetibe akak aku masuk ala ala pencegah maksiat gitu haha, then dia bagi satu bungkusan.


The akward moments is bila aku jerit gila ba alif ba ya  macam orang gilaa. Terlompat-2, sampai semua barang atas katil aku campak nya. Haha bila aku ingat balik masa tu, aku pon macam "Haha sampai macam tuh la aku pny perangai?!" Lelaa pon macam "Wey saba sabaaa" Hahahaha. Sumpah kelakar bila ingat balik mcmana aku pny reaction masa tu. K k cuma aku dan Lelaa yang tahu ;D Huahuahua. Ni baru dapat barang BIGBANG, belum jumpa BIGBANG yang sebenar benarnya, haish mcmana lah pulak perangai aku eh kalao dapat jumpa BIGBANG nanti. Serious aku bukan sengaja nak terjerit jerit mcmtu haha, dia macam datang dgn sendiri. Excited plus happy gila, tuh ah hasil diaa haha.


Yeahh walau pun pencil box tak sama macam apa yang aku order. Tapi ah bole laa bole laaa. Janji BIGBANG ;p Then adik aku balik skolah dia menangis nak jugak. Mak aku suruh bagi aku punya dulu, nanti beli laen. Aku nak bagi? MEMANG TAK AHHH!!! Haha aku da tggu lama barang ni.


Then mak aku suruh order lagi, untuk adik aku. Tapi aku join sekaki ah xD Ni aku baru order tadi, belum buat payment pon lagi. Ahhh okay family aku semuaa dah kena virus BIGBANG aku, huahuhuahua.

K berbalik pada hari rabu, lepas je excited dapat barang BIGBANG tu. Terus ajak Lelaa lepak IOI, lepak redbox. Lagypun aku mmg nak gerak IOI, mak aku suruh beli kasut sekolah baru, kasut sekolah aku dah nazak haha. Aku tak nak pon beli sebenarnya, baik aku guna duit tu simpan pegi concert BIGBANG jah. Tapi mak aku dah marah marah suruh beli jugak, so terpaksa ah haha.


Then then dapat nfone baru dari abah. Even c3 je, tapi okay lah. Acc aku guna c3 ni untuk jadikan mp3 je sebenarnyaa. Tapi tapi, thanks abah ;)