12 July 2012

Yebedaaa beduuuuu ;p

Assalamualaikum.

First sekali nak thanks gilaaa dekat cikgu sebab bagi aku, Lelaa nd Sofee nd lagi 17 org yang bapak-sporting-punya-tahap-gila jadi  "THE POMPON GENG" untuk Hari Sukan nty. Kitorg orang first yang akan masuk padang nanti b4 kawad nd senam seni nd blablablaa. Nd tadi ada raptai penuh, sumpah best. Keje kitorang mcm kena riuh kan padang ah, angkat pompon semua haha. Nd yang paling best bila dapat pulak dengan geng geng yang kepala semua stok masuk air, mmg pecah perut ah. Kitorang buat pompom ikut cara sendiri, terjerit jerit tgh padang. Then cikgu macam "Haa bagus3" Mmg bangga gila ah. Nd mmg tak saba ah nak tgu 15hb ni, Hari Sukan sebenar ;3 Ohh myy.

Okay next.
Macam biasa. BIGBANG!


Akhirnya penantian aku berakhir jugak, diorg dah release details tix untuk BIGBANG-ALIVE tu. And guess what, harga dekat Malaysia murah gilaaaaaaaaaaaaaaaa kalao nak di bandingkan dengan Indonesia nd Singapore. Seat yang aku nak amek tu, dekat dalam RM6ratus lebih, nd dekat Malaysia just RM588 ;) Mmg rugi ah kalao sesiapa yang VIP's dekat Malaysia ni tak pegi. Aku rasa harga dia sanggat berpatutan kot.



Yeahh insyaallah aku amek yang Premier Rockpit tu, RM588. Dah set set dengan Joey jugak mmg nak amek Premier Rockpit. Nd maybe sabtu ni 1st meet aku dgn Joey haha, coz kitorg nak pegu survey outlets yang jual ticket ni nty. Nak beli on9, mmg tak reti ah akuu :/ Lgypun kena pakai credit card. Haremm ah nak ada credit card bagai.

Duit? Alhamdullilah lebih dari cukup, kan aku dah saving nd sekarang bajet aku ada dalam RM700. Lepas beli tiket mmg ada lebih, so lepas je dapat tiket aku nak order Bigbang Crown Light Stick tu, sbb ahh.. Aku rasa mmg kena beli gak ouhh, mcm cacat ah kalao takdee benda tu ;p Nd mak pon dah janji nak sponsor tshirt Bigbang. Nd raya nanty.... nak kutip duit raya banyak banyak. So kawan kawan, ingat ehh kalao aku menapak at uma korg tu, sediakan lah duit raya lebih sikit *mata kelip-kelip* haha.

Nd aku janji, lepas je aku dah beli tiket, nd settle sume pasal BIGBANG ni. AKU AKAN FOCUS KE SPM AKU! Aku akan tuka ke mode BIGBANG bila 27okt ni SAHAJA! Please, pegang janji aku ;) Aku taknak ah nanty pasal BIGBANG, SPM aku gagal :/