25 July 2012

Wish me luck

Assalamualaikum. 
Wey tolong aku~~ Aku nervous, takut, cuak semua ada wey T_T

Sebelum diorg update ni pon aku dah tau yang ticket start jual 28July ni dekat Fahrenheit88, dekat dengan Pavillion tak silap aku. So 28July ni aku mmg gerak KL dengan Joey. Acc kitorang plan nak beli dekat Mid Valley je memula, then bila tau dekat Fahrenheit88 ada jual Priority Premier Rockpit, ticket tu macam... alaa concert tu nanty macam a first come first served basis so siapa yang ada Priority Premier Rockpit tu bole masuk dulu, so mmg bole duduk depan sekali. Kalao dekat Mid just Premier Rockpit, mmg kena tgu org yanga da Priority Premier Rockpit masuk dulu baru Premier Rockpit yang biasa bole masuk. K tu lah yang aku faham.


K yang warna oren tu lah yang Priority Premier Rockpit tu lah aku nak, RM588 :) Hmm wey tapi kan wey aku sangat nervous doe nak tgu 28July ni, lagy 2hari weyy T_T Aku harap aku sempat beli sebelum sold out. Hrap sangat :'( Aku betul betul teringin gila nak pegi concert BIGBANG ni, tak VIP's lah kalao tak pegi concert BIGBANG ;) Wey doa kan aku dapat tiket ni k hehehe :3 And doakan SPM aku jugak ;p nanty aku doakan korg balik, haha k merepek ;p

Okay then, aku ada order baju BIGBANG. Tapi bukan yang ori punya, ori punya RM150 wey mana nak cekup duit. Ni pun puas aku cari, dapat jugak yang murah. Even tak secantik yang ori, tapi design dia sama je sebenarnya. And mak aku yang sponsor baju ni hihi thanks mak ;) Aku order dua, untuk adik aku sekali. Haha order sama size dgn aku, sbb mmgtakde size budak. Bayangkan adk aku yang 6tahun pakai baju ni?



Haha takdee lah, lepas dapat nanty mak aku suoh oter kot. Eh korg jangan memain ehh, adik aku yang 6tahun yang abru pandai baca sikit sikit tu pon minat BIGBANG. Tetiap hari rembat fone aku dengar lagu BigBang haha. Bila aku order barang BigBang pon dia nak jugak, bila tak bagi nangis. Haha fuyoo, adik aku pon Vip's ah babe ;p Hahahaha xD Baju ni jumaat nanti sampai ah kot, haishh tak sabar

K eh korang jangan lupa ah wish goodluck aku dapat tiket tu ;p