15 July 2012

Awesome VIP's Day :)

Assalamualaikum.

Outing yang paling awesome with VIP's ;-)
K sabtu 15July hari tu, aku gerak Mid Valley dengan Lelaa. Then meet Joey dekat sana. Errr btw,  ni 1st meet kot dengan Joey xD So tggu Joey depan Miss Whatever.

Kitorang sampai dalam pukul 12 lebih jugak laaaa, then terus gerak Mekdi. Kitorang lepak Mekdi dari 12lebih tu sampai pukul 2, apa yang kitorang gosipkan.......for sure, BIGBANG!

Macamniy laaa bila VIP's dah bersatu. Joey (Seungri), aku (G-Dragon), Lelaa (T.O.P). And aku rasa, dari jumpa, sampai lah balik, 98% conversation kitorang adalah BIGBANG kot haha. Sebenarnya, motif utama nak pegi Mid tu coz nak survey outlets yang nanty jual tiket BIGBANG. 






\



Then dekat Mid ada apa tah, yang macam kolej kolej punya... Err tah la, taktau nak cakap cmne. Then for sure lah banyak gila kolej dekat situ. Then kitorang saja ah dengar dorg punya pokpekpokpek sbb nak dapat goodie bag tu haha. Then dapat ah Lim Kok Wing punya dengan apa tah. Then dapat button and.....makanan. Haha, kolej yang culinary punya tu confirm mcm sediakan makanan kan. Kitorang, amek je laaa haha.

Then dalam pukul 5, gerak balik. And and, kitorang 3 beli something ;


Auuccchhhh so sweet :3 Say hi to JAY Pandas. J for Joey, A for Ayuu and Y for Yui. Yeah serious, sweet gilaaa. Ihihi. Then lepas balik dari Mid singgah IOI jup, tp aku dengan Joey je laaaaa. Lelaa dah balik uma dulu. Aku lepak IOI dengan Joey sampai pukul 8. Jujur, aku tak pena lah hang balik sampai pukul 8, selalunya pukul 6 aku dah sampai rumah. Tp best ah lepak dua dengan Joey. Kitorang blutoot blutoot gamba BIGBANG semuaa haha. Then kitorang beli keychain BIGBANG, beli yang sama pulak tu kan. haha k whatever. And for sure, conversation nya pasal BIGBANG. Pasal GD, Seungri and for sure, BIGBANG. Haaaaa awesome gila :D



 

Hang kali ni mmg awesome, macam Joey cakap lah, maybe sbb kitorang 3 ni fans Bigbang, thats y bole terus rapat.  Serious doe kalao sebelum ni, org yang aku baru kenal mesti macam awkward gila, mesti macam malu malu, cakap pon sepatah dua. Tapi dengan Joey....bole terus jerit jerit. Memekak satu Mid haha xD  

Yeeeaaahhhh awesome VIP's day :-)