23 September 2012

Happy Birthday my baby :)


Assalamualaikum.

Hmm aku update blog ni dengan sgt malas. Serious malas. Taktahu knp skang aku da boring dgn blog haha. Tapi nak update jugak lah :p

Okay 22 sept 2012 ;

Happy Birthday to my budak bushuk yg mengada dan gedik, Alya :) Yeah hari ni bday budak kecik ni lah. Kitorg celebrate berlima je, sbb abah takdee, keje. Best lah si kecik dapat hadiah semuaa masyuk je xD


Acc kek "barbie" ni akak aku buat sendiri. Oppss aku tlg k! Tlg uli tepung semuaa, tu je lah haha. Design, akak aku yg buat sendiri. Okay laa~ Btw ni 1st time dea buat, tp result dea okay jugak :) Still nampak ah mcm kek haha

23 Sept 2012

Yaayyy hari ni kitorg buat bday party untuk alya, even bday dea smlm.




Ni hadiah yg aku beli untuk si kecik tu. Aku tny dea, "nak Barbie or Bigbang?" Then dea terus "BIGBANG!" Haha jgn memaen adik aku skrg fans BIGBANG tau, fanatic BigBang mcm aku jugak xD


Okay ni gamba "photoshoot" masa bday si kecik ni :)










Nampak tak dea punya mengada tu? Haha i love you si kecik.








i

Haa thanks Lelaa and Eijaa sbb dtg :) Best gilaaaaaaa k. Adik aku ada dapat banyak duit, tp mmg jadi hak milik aku haha. Bak kata abah aku lah "Budak kecik tak pandai pegang duit"

Kay, bday adik aku dah habis, dah selamat pon. So *ehem ehemm*, 17Nov bday siapaa? Ehem ehem, bday siapa eh? Hahaha mak, org nak kek BIGBANG kay ;p

Okay bubyeee. Oh ye, tggl 33hari je lgy concert BIGBANG. Omooo~ Tak sabar gila :)
Aku dah habis duit byk gilaa cuz BIGBANG kay :-/ Tapi tak rugi, cuz aku dapat tgk diorg LIVE 27oct nanty :)