02 October 2011

Trip to Terengganu

Hello world. Hello eberibadi. Hello Malaysia.

Dah! Takyah nak poyo sangat. Hello-2, bukan ad orang baca pon haha. K, jumaat sabtu ahad aku g Terengganu. Rombongan keje mak aku. Kitorang pegi dua bus.

Jumaat malam pukul 12, naik bus. Dalam bus nak buat apa sangat pon, tido je lah.

SABTU 1OCT
Pukul 6;30a.m sampai, pegi solat subuh. Lepastuh gerak Air Terjun Sekayu, mandi-2 semua. Lepastuh alaaaaaaaaa tak ingat ahh :-) Err pegi makan at amende tah. Then pegi kedai batik, aku dapat baju kurung. Mak kata untuk raya tahun depan. HAHA buat lawak ahh mak aku, raya baru habis tak sampai sebulan dah beli baju raya tahun depan. Lepastuh pegi Taman Tamadun Islam, alaaa yang ad masjid kristal bagai tu kan kan kan. Haaa then pegi beli keropok lesong. Eh betul ke 'lesong'? Arghh kasi bantai je lah. Then pegi check-in hotel Primula Beach Hotel. Malam tuh kawan-2 mak sume kua g makan, tapi kitorang tak kua. Mak nd adik dah tido, awal gila 8;30p.m kot HAHA. So aku tengok tv je ahh. Syiokkk tengok tv, tertido pulak en. Tetibee kawan mak datang, beli kan aku Nasi Goreng. hIhIhiE.

AHAD 2OCT
Pepagi mak da kejut, mandi semua. Then turun bawah sebab na breakfast, tapi tak ramai turun agyy. So kitorang jejalan at lua hotel, lepak tepi kolam, tepi pantai. Lepastuu dah ramai turun, pegi makan. Lepas dah makan semuaaa siap-2 nak p mandi swimming pool. Aku takdeee kawan ah, so aku kawan dengan kawan adik aku. *Ayat keling, tapi betol kan? ;p Best ahh kawan dengan budak kecik xD Pastu pegi pantai, tapi tak mandi sebab ombak kuat ouhh. Then pegi swimming pool balik. Dah pukul 10 lebih, naik bilik mandi lagyy, siap-2 sume ahh. Adik sambong mandi dalam kolam at bilik air tuh, ape name tah. Lupee ah :-) Lepastuh pukul 12 check-out terus pegi Pasar Payang. Borong keropok. Lepastu pegi solat at Masjid Terapung. Then naik bus, balikkkkkkkkkk ahh. Singgah makan ape semua. Sampai Shah Alam 12a.m.

Kawan mak aku semua niyy :-)

Kao ingat kao je bole peace? Kawan mak aku pon bole lahh. haha





Masjid Kristal. Cehh mak aku :p

























Comell ah bus niyy xD. Tapi at sini takdee ah :'(


















Aku taktau nak tulis ape ah. Idea kering. Hihi penulisan aku dah lemah sekarang, tapi harap-2 exam aku bole tulis panjang gila ahhhhhhhh haha.