16 November 2011

Awesome friendship

Assalamualaikum ;)


Esok...


Esok jew lagi...


Sekarang 11;35pm, lagy 20 minit jew lagi..



Sikit jew lagi..





Sikit lagi..





Sikit lagi aku genap 16 tahun ;) Bersyukur aku masih hidup sampai sekarang.




Tadi aku pegi lepak MCD dengan besties aku, Eija Lelaa nd Penny. Boring dudok rumah. Hmm sebab kitorang pegi awal, tade Mc'value lunch lagy, so beli kentang dengan air coke. Tangkap gamba itu adalah satu kewajipan bagi kami, haha.


Rupenye dorang da plan awal nak kena kan aku, haha. Lelaa ajak tangkap gamba so aku pon da cover ayuu kan, sekali 'kedepekkk' dea lekat aiskrim at muka aku, Eija yang snap. Hahaha sabar jew lah ;) Tapi tapii.. aku terharu gila even bufdae aku esok ;) Thanks korang ingat at aku :')

Lepastuh kitorang pegy menggila at belakan Mcd. Gelak sampai tak hingat dunia. Penny cakap "Kita jangan fikir perasaan orang lain hari ney, kita happy kan diri kita. Lupa kan pasal orang lain, cume fikir pasal kami berempat" Auchh :'( Kawan-2 saya sangat sweet okay ;)

Dorang plan nak celebrate bufday aku dekat Redbox IOI besok. Ya Allah, aku bersyukur gilaa dapat kawan macam korang. Aku tak kisah laa kalao orang lain lupa bufdae aku atau apee, sebab korang selalu ade dengan aku. Bufday aku tahun ney jadi special sebab korang :'( Thanks wey


Aku sayang family and korang sangat, Zarith jugak. Takpee lah kalao dea takdee mase bufdae aku, na buat mcmane kan. Dea busy :) Hmm. Tapi tkpeee aku dah cukup bahgia. Thanks sangat, Okay aku dah umur 16. Haha lepas ney aku bole pegi amek lesen, yehaaaaaaaaa~

Happy birthday jugak untuk kawan lama aku, Izham. Kitorang kebetulan sama tarikh. Dulu masa sekolah rendah kitorang memang rapat. Tapi sekarang dah kurang lah. Hee

HAPPY BIRTHDAY TO ME , Haha ;)