15 November 2011

Tuesday night.

Assalamualaikum ;)

Aku rasa blog aku dah berhabuk gila kot. Dah tade feel nak update. HAHA tapi aku tetap sayang kao lah, blog ;p Muaxxx sikit.

Okay sabtu arituh 12nov *k memang pemalas, sbb hari selasa baru nak update* aku gerak Melaka dengan family aku sume. Sepatotnyew abah, adik nd mak aku jew yang pegy. So dorang dah gerak sume, aku nd my akak terus siap nak p karaoke at IOI. Tapi kitorang bawak moto jew, senang. Lepas to da keluar sume, mase at Puchong Intan abah call "Nak ikut pegy Melaka tak? Kalao nak ikut abah nak balik amek" lepastuh aku tny akak aku nak pegy tak, then akak aku kate Nak. So patah balik lah. Nasib baik naek moto, kalao naek bus tak ke naya nak kene tggu bus patah balik ap bagai.

Lepastuh balik uma simpan moto then tunggu abah sampai. So here we come, Malacca ;)




Memule kitorang stop at R&R jumpe kawan abah at sane, makan2. Then baru gerak. Sampai jew kitorang pegi naek River Cruise. *eh betol kew aku eja?* HAHA then jejalan. Pegi makan at restoran Ikan Bakar. Then balik, sampai uma dalam pukul 3pagi. Acc pegi Melaka ney sbb abah nd kawan2 dea nak bawa sorang ucle Jepun ney jalan2, sebab Rabu(esok) die nak balik Jepun dah. Kawan abah sorang tu maybe dea tak berapa pandai cakap Jepun kot. Masam jadi Masamu. Sesuka hati dea nak tambah U at belakang, haha. Sebenarnye sabtu ney kitorang gerak Melaka lagy. Tapi kali ney tido sane sumee, dengan kawan-2 abah jugak. Hihi tak sabaw eden.

K close part 1. Eh part 1 kew? K poyyooo ;) Okay tadi aku pegi Uptown Heritage dengan Lelaa. Nak beli kasut mak sebenarnye. Kitorang gerak dalam pukul 8p.m cmtuh laaa. Lepastuh da jumpe kedai to, abang tu cakap dea suoh aku tunggu owner kedai tu, sebab dea tak tahu nak cari kasut yang aku nak tu kat mana. Dia suruh aku g jejalan dulu, haha. Ade ke patot dea panggil aku KAKAK? Lelaa pulak gelak kan aku, shit. Haha. Then ingatkan nak pegi lepak Taman Mas jup, jumpe balak Lelaa. Then masa nak pegi at parking, namapak Eddy, Nasrin nd Chibie. So Lelaa ajak lepak dengan dorang. Tapi tapii, nasrin dea suke gila kacau aku, dari tahun lepas agy masa dalam kelas. HAHA terus aku ajak Lelaa blah, then pegy tangkap gamba. K fine, tangkap gamba jew keje. Tapi bukan aku, aku jadi menangkap gamba, Lelaa yang ditangkap gamba. Errr BM fail! Haha.


Lepastuh patah balik at Uptown, then nampak agy bebudak uh sume. Dah bertambah dah, haha. Ad Daus, Anep, Chibie, Nasrin, Eddy, Sixx, Dicki, Saffa. Nd ad lagy lah, ape tah nama dorang. Pepelik! Aku tak ingat. Lelaa lah yang bgtau pon, haha. Lepas tu terus pegi kedai tuh balik, then akak tu kate size 4 takdee! Whathehacks man, aku tunggu bapak lame kot. Then terpaksa cari design lain, harap2 mak aku suke lah. Huhu~ Lepastuh pegy lepak dengan bebudak uh sumeee, macam bodoh jew. Haha. Pukul 10pm baru balik, nasib baik mak tak marah. Aku mane penah kua malam, kalao kua pon takat pegy kedai kejup2 jew. Yelaaa aku kuno, tapi mak aku cakap "Perempuan jalang kalao kua memalam ney" Upss sory, aku tak niat nak kutuk sesiapa, tapi itu yamg mak aku pesan at aku. Hmmm ;)


Then aku TAK SENGAJA TERbeli rayban. Haha! Baru nak save duit simpan pegy Melaka sabtu ney, hehe.
K tapi tkpeee lah, da beli nak buat cmne. Aku baru beli, belum pakai lagy. Tapi Anep dah rasmikan dulu, dea pulak yang pakai. Saborr je lah~

(P/S); Aku dah bole lupa kan kao kot. Tapi asal aku kene nampak muke kao lagy, dengar suara kao lagy? Kenape kao nak suruh aku pandang muke kao sumeee weyh? AKU NAK LUPAKAN KAO LAA. Aku dah takna simpan perasaan ney lagy at kao tahu tak. Hmm ;'( Kao cume memory jew untuk aku, tolong jangan buat aku ingatkan kao lagy. Please~