20 December 2011

Akhirnya ;)

Assalamualaikum. 


Hari ni aku pegi test komputer. Aku bangun pukul 4;30 pagi untuk buat semua contoh soalan to. Dah laa tido lambat, bangun awal. Pening dea jangan cakap lah. Lepastu pukul 7;30 aku baca lagi then tetibe jantung aku berdegup dengan kecang *cehh haha* Cuak dea tak bole nak di ungkap dengan kata kata. Lepastuh pukul 8 lebih abah anta pegi Perfect, dalam kete aku baca lagi. Time to sumpah cuak.. Macam nak menangis dalam selimut. Err :/

Dekat perfect dah laaa takde kawan. Boring. Tapi ade lah acik ney dok sembang dengan aku ihik. Then nak dekat pukul 9 baru pegi tempat ambik test komputer to. Giliran aku ke-2. Gilaaa lah. Dengan muka cuak macam nak terkencing kena tangkap gamba pulak. Alah spoil. Then masuk dalam bilik ujian to getar2 aku. Gila lah. Masa aku PMR dulu pon takdee feel cmney.

Masa dea bagi dalam 40minit lebih mcmto kot. Alhamdullilah lah kan soalan yang kua kebanyakan nya semua yang ad dalam buku, yang aku dah baca. Lepastuh dua tiga kali aku check balik jawapan. Orang yang baru masuk pon dah nak kua dah. Aku tak kua lagy haha. Then masa pegi at kauter to masa dea print result to aku tengok 41/50. Markah lulus 42/50. Aku dah macam nak menangis dah sebab aku gagal kan. Then tetiba dea bagi result to at kakak depan aku to. Fuhh so bukan aku punya. Then masa aku dapat result 42/50 babe. Ya allah, bersyukur gila aku time to. Dari tempat ujian to ke Perfect aku sengih memanjang. Mesti orang tengok aku ingat aku ni gila hahak. Lepastuh call abah soh amik. Dalam kete sampai rumah pon aku sengih tak habis2 haha. Pelik :/

AKU HAPPY SEBAB LULUS , YEHAAAAAA !

Okay. Next.

Aku dapat dua gadget baru from my-abah. Ihikkk.


New laptop nd new phone. Yeah happy gila ;) Laptop lama aku to abah amik. Tp aku rindu laptop lameeeeeee to :'( Laptop ney abah beli yang kecik punya. So macam lain macam sikit lah kan rasa. And paling happy sebab dapat Nokia N8. I was like OHemjayyy, Love chuu abah haha *mengada* Tapi yang paling kelakar sebab Lelaa pon beli handphone touch screen. Ini kebetulan k. Masa aku pakai sony to pon, macam aku beli dulu then Lelaa bgtau dea tuka handphone sony baru. Kebetulan jugak. Skang ney aku dapan N8 then dua hari lepas to Lelaa cakap dea dah dapat phone baru, Xperia haha. Sangat kelakar okay. Bagi aku lah. Hahaha kalao korang rasa tak kelakar, k fine ;p Bulan ney aku paling happy. Sangat happy. Hihihi ;) Thanks to my beloved family and besties. Love chuuu guys :*

Hujung bulan nak pergi cari barang sekolah dengan Lelaa nd Mya, insyaallah. Nak beli semuaaa baru. Sebab ney kan last shopping barang skola hahahak.