25 December 2011

Seremban.

Assalamualaikum.

Hey bebeh, gua dekat Seremban. Ihikk ;p

Yelaa to jew lah nak cakap, aku dekat Seremban, rumah pakngah aku. Bye.

Errr hello? Hehe okay aku dekat rumah Pakngah aku dekat Seremban *again?* Sebab Paksu aku dari Kedah datang. Then kitorang semuaa berkumpul at rumah Pak Ngah aku lah. Eh betul kew aku cakap ni? :/

K kitorang pergi Seremban naik Komuter. Sebab abah takde, dea balik Kedah. Semalam aku mak adik pegi anta abah naek bus at belakang Tesco to kan. Then abah belanja KFC ape sume. *Okay lari topik, back to topik.* Kitorang naek komuter at Mid Valley to kan then turun at stesen baru yang dekat Seremban ni, Sungai Gadut. Tapi sebab to stesen baru so macam tak tahu nama kan, masa nak beli tiket to pegi cakap at akak kauter to 'nak pergi Tanjung Gaduh' then akak to pon macam eh tanjung gaduh?. Lepastu aku pon Eh silap, Sungai Gaduh, then akak to gelak pulak. Heishh then akak to macam Ouh sungai gadut eh? Ahakk ;D



Nasib baik abah da tukar kan laptop aku dari besar to ke kecik. So muat lah dalam handbag. Boleh aku bawak datang sini, and yang penting sekali boleh onnliiiineeeeee. Yehaa, isnin aku balik Puchong. Err ;)