19 December 2011

Perfect.

Assalamualaikum.
Hello eberibadimadidi.

*mengarut much*

Hari ini aku bertekad. Aku confirm. Aku serious doe. Aku putuskan untuk update jugak blog ni. Setelah lama dibiarkan. Dah mcm tempat pengumpulan najis *eiyuww* Dan aku update ni pon di atas ihsan fone mak aku. YES, aku update pakai fone jew ni T_T

Aku dah lama tak topup broadband aku. Sebab skang aku tengah sangat busy. Busy gila. Kalah boss haha. Aku tengah busy hafal buku KPP aku to. Esok aku ad exam komputer. Sebelum pukul 8;30am nak kena ada at Perfect dah. Cuak weh. Kalao failed kena repeat but bayar RM50. Babe! RM50 to jumlah yang besar k buat aku. Boleh guna untuk shoping barang skola nt haha.

Aku set alarm 4;30am kot. Nak 'study' untuk kali terakhir before exam. Fuhh dah macam zaman mr dulu pulak. Tp time PMR to pun aku watlek jew tak bangun pagi study haha *jujur* yelaaa kalao failed PMR tak kena bayar RM50. HAHAHAHAHA!

Okay. Aku suka Super Junior sangat. Sampai terbawak dalam mimpi. I LOVE MY-SUNGMIN MUCH *lari topik*