07 December 2011

Kekekekekedah ;D

Assalamualaikum.

Hey guys, ahak~

Blog aku dah baru wey. Dah sangat simple dan buruk. Pink to black. Or grey mcmto laaaa. Macam boring tengok blog lameee, tapi macam menyesal pulak ubah baru T_T Menyesal kemudian hari tiada guna.

K 1dec-6dec aku balik Kedah. Sebab nenek aku sakit kan. Sebenarnya aku nak stay sana sampai 20dec ney. Tapi adek aku gedik nak balik gak. So aku pon kene balik gak. Spoil lah!

Aku balik kampung dudok at Gelam jew. Kg nenek aku belah mak. Family aku semua dudok at Jabi, kg belah abah. Aku dudok Gelam jew jaga nenek aku ;)


Kalao korang nampak uma kuning2 atap merah tu laaaa uma nenek aku taww ;p


Pasto pegi tengok moyang aku. Kitorang pggil dea Toknek. Shiannn dea, dudok sorang jew. Hmm


Pasto petang2 aku main basikal dengan cousin aku. Jalan2 satu kampung. Seronok, dah tak layan moto dah sekarang hahahaha. Naik basikal agy best woooooooooo.

Sory ah gamba mengada.

Pasto pegy Jabi jup sebab ad kenduri kahwin. Pegi dengan paksu maksu aku semuaaaaaa lah. Pasto ade sesi photoshoot pengantin kan. Seronok gilaaaa aku tengok. Aku dah laaa minat tangkap gamba ney. Yang selalu jadi mangsa 'model' aku, Lelaaaa ah. Tp mak tak kasi ah aku jadi photographer. Sebab aku kan pendiam. Kalao jadi photographer kene peramah kan. So takpeeee lah, cancel ah. Hahahaha.




Pastooooo err takdee ape nak cerita sangat lah. Sebab aku dudok rumah jew pon, jaga nenek aku. So takdeee cerita best sangat. Lain lah akak aku, dea ikut mak aku pegi Hatyai T_T Alaaaa aku takdee lah sedih mana. Seronok ah. Cool jew, haha. Tapi nasib baik mak beli kan jersi Malaysia.

Masa 6dec tu ahhh. Memulaa mmg aku nd adik sepatotnye tak ikuy mak balik Puchong auw. Aku tak kemas baju pon. Tapi last minute adik aku nak ikut mak aku balik Puchong gak, so aku pon terpaksa ikut balik Puchong ah. Sedih gilaaaaaaaa kot wey. Baru nak jaga nenek aku sorang tu :'(






K balik dah ;p Bapak boring doe entri ney. Alaaaa mmg selalu boring kot ;)

Btw aku dah tengok cerita Ombak Rindu. Bapak sweet doe Aaron Aziz, dah laaaaa comel. Tapi aku taktao nape aku yang sensitif ney tak menangis tengok cerita tu. Padahal orang dok update status pasal sape tengok cerita tu mesti menangis. Wey aku sensitif kot, tp cerita tu tak buat aku nangis ah. Tapi cerita tuh mmg terbaikkkkkkkk gila. Sweet ;) Aku dengan Lelaaa siap gelak2 lay tengok cerita tuh haha.