11 December 2011

Indahnya ciptaan.

Assalamualaikum.

Aku gedik nak update blog ney. Jangan lah marah :'(

Internet aku berada didalam kelajuan yang amat pantas umpama kilat. Jadi diatas kesempatan ini aku mengambil kesempatan supaya sempat aku ushaa video. Eh ayat ape ney?

Tadi aku ushaa video Super Junior at MAMA singapore masa hari tu, aku tengok dah hari to at 8tv. Tapi tapi tapi, aku nak tengok jugak Super Junior lagy lagy dan lagy.

Serious wey, aku dah lama tak jatuh cinta. Apa itu cinta? Ah biarkan, cinta itu buta. Cinta itu indah, tapi kekadang cinta itu ibarat duri dalam baju tshirt. Eh ade ke? Cinta itu bagai makan sambal belacan, walau pedas hingga mengalir air mata tapi masih mau dimakan jua. Ahhh cinta. Indahnya dunia.

WEY AYU KAO BOLE DIAM TAK? *marah diri sendiri*

Ahhh cintaaaaaaaaaa ;) Aku jatuh cinta padamu Sungmin

Ahhh gila comeyy doe. Cair aku, dah tak boleh nak beku lagy dah. Eh biar lah kalao aku nak cinta da ney. Susah kao? Hehehe peace.

Bapak omey doe my-sungmin. Malam nanty dea kata nak supersavers dengan aku, lepastu esok kitorang nak pegy tengok Ombak Rindu untuk kesekian kalinya. Lepastu aku nak pegy bawak Sungmin jejalan at Pavi tempat budak hot lepak tuh.

Hahahaha lawak ah, bapak perasan doe aku. Alaaa tapi biar lah, korangjangan lah mara, jangan lah jijik :-( Sedih ah i cmney bie, Sungmin. Niy yang nak nangis 10hari, 10 malam ney.

Ya allah. Ape aku merepek ney? Ape ney? Ape ney? Korang mesti macam 'ape kene dea ney, meroyan ke ape'. Kan? Alaaa mengaku jew laa mmg yang ney korang pk lepas baca entri perasan tahap 180darjah ney kan. Ngaku jew lah. K cukup, aku sedar siapa aku.

Aku merajuk untuk 1 saat.

Tetttttt...

Eh tengok lah video bawah ney. Tengok lah my-sungmin yang omey tu. Cehh my-sungmin lah sangat. Geli lah aku, ayuu. Stop it! Stop it!



Haha k cukup lah sampai disini. Sory siapa yang menyampah baca entri yang bapak persan gila bab1 ney okay. Shory shory shory. Haa kan dah nyanyi lagu group my-sungmin. Haha perasan again, k dah byeeeee ;)