11 December 2011

Spoil.

Assalamualaikum.

Aku sedih ney. Sebab laptop aku abah amek, dea nak format balik semuaaaa dalam tu lepastu baru dea pulang kan balik. Gilaa sedih aku, dah laa bapak banyak gamba dalam tu. Lagu, video sumee :'( Tapi tu no hal lah, aku dah copy dalam pendrive haha. Saje jew nak tambah babak sedih.

Tapi yang betul2 sedih bila kena pakai laptop lame yang sengal ney. Bila aku on9 jew, then dea tutup sendiri. Whathehacks man! Spoil gila guna laptop ney. Menyirap darah aku.
Haaaaaa :'( Bila nak dapat balik laptop tu?!!! Sedih ah cannih.

Tapi tapi aku jumpe gamba lama dalam laptop lama ney. Gamba masa form 2 kot hahaha bapak lawak doe. Banyak gamba, tp bila aku nak upload aku lupa gamba to sume dekat folder mana. Banyak sangat folder nyeww. Arghh!

NAK LAPTOP AKU BALIK :'(