29 December 2011

Rindu.

Assalamualaikum.

Aku tengah sedih ni. Sebab terpaksa berpisah jauh dengan kesayangan aku. Ya allah pilu nya rasa hati ni. Rasa nak meraung, menangis, memberontak. Hmm aku terlalu sayang kan dia. Setahun lebih kami habis masa bersama, 24/7. Tapi semalam, 29dec2011 kami berpisah. Berpisah jauh. Dia berada di nun jauh di Utara sana. Aku di sini. Ye aku tahu aku dah jumpa pengganti dia, tapi sayang aku kat dia tak pernah berubah sikit pon. Sikit pon tak. Mungkin kekadang ada aku terabai kan dia, aku lebih pentingkan yang baru. Tp seriously, sayang aku dekat dea sama jew. Sikit pon tak berubah macam dulu. Macam hari pertama kami bersama. Setahun lebih wey dea dengan aku. Tapi sekarang dea pergi mcmtuh jew. Takpee lah mungkin dea dapat yang lebih baik selepas ni. Aku cuma harap dea dapat jaga diri dengan baik dan tak buat perangai. Wey, aku sayang kao.


Yes, dea lah. Dea lah yang aku maksud kan. Sony erricson K710i. Sayang aku yang lama. Walaupun aku dah beralih ganti pada Nokia N8 tapi sayang aku pada si Sony tak pernah berubah. Dea lah peneman aku setiap masa. Dia yang hilang kan kebosanan aku dengan lagu dan video di dalam nya. Arghh rindu nya aku dekat kau si Sony :'(

Errr motif tulis entri bapak ah merepek macam apa? Hee tapi betol lah aku rindu dea ni. Semalam aku dah bagi si Sony dekat Paksu aku, paksu aku yang dok Kedah to laaaa mana lagi. Haha cerita aku bajet macam lah korang tahu kan? Hehe peace :3 Takpee lah bia lah dea dudok dengan Paksu aku. Bapak sedara aku jugak, bukan orang lain. Hihi iloveyouu si Sony. Take care. Aku dengan Nokia N8 aku doa kan kao bahgia di sana. Dan please, jangan rindu aku T_T - Tskk..tsk..tsk..

Okay stop.

Setiap kali online. Tak tenang hidup aku kalao tak ushaaa Youtube. Search Super Junior ;) Sejak bila tah aku dah macam jadi peminat fanatik SJ, fiewitt ihikk. Alaaa macam entri YANG INI aku memang fall in lurp gila dekat Sungmin. Okay this is Ohemjayy-Sungmin-yang-cute-gila-babi-rasa-macam-nak-pergi-peluk-dea-sekarang. 


And yang paling tak bole blah sekali, *sekali jew* bila harito aku mimpi lepak dengan dea ney. Ahahaha memang sumpah kelakar gila. And bila bangun aku sengih macam kerang busuk. Errr? Gila lah sampai terbawak ke mimpi babe. Kau hadoooo?

Lepasto bila tetiap hari aku ushaa video diorang semua. Semua lagu dorang aku download. And aku perasan kalao ad sorang lagi yang ouh my omeeyy nya kau.

Okay this is Gila-bapak-hensem-plus-comey-gila Ryeowook. Fiewiitttt.


Diorang dua sekarang lah pujaan hati aku. Tiada yang lain melainkan mereka. Hahahaha tapi mesti Allah, Family sentiasa di hati. Tapi dorang da setakat sesuka. Jangan lah pikir aku ni jahil pulak. Sentap mak ;p

Errr omey nya mereka. Ryeowokk aku suka gila masa dea flip rambut dea. And buat aku ras macam nak pergi Korea rompak rambut dea ouh ouh my.

BOTH ;)


Suka suka suka nya aku. Ihik tak tidur malam lah twngok gamba dorang dia. K ni mungkin sedikit tipu. Gila kau tak tidur. Manusia memerlukan tenaga untuk hidup. Ehh motif?

Okay esok aku nak p shopping barang sekola. Esok pulak penghujung 2011. Tahun depan aku dah tujuh belas. Bukan tujuh tahun. Okay! And aku macam tak sabar gila nak masuk sekolah balik. Cuma yang tak best nya sebab takdee Lelaa, dea sekolah lain. Alolooo tapi takpee lah, tahun depan sama rehat dengan budak form4 kan. Hihi best ;) Okay see you in court. Errr apa kena pulak?

Okay i loveeee Sungmin. I loveee Ryeowook. Super Junior porebaaaaaaaa.
'Yang lain pon hensem jugak doe, seriously. Arghh melting siot aku.