31 December 2011

Tahun baru.

Assalamualaikum.

Bukak FACEBOOK orang update status pasal 'New Year'. Bukak blogger, orang dok update pasal "New Year". Okay fine, aku nak jugak wey :p

Malas nak searh google cari gamba "New Year", so amek 
gamba sakai ney jew lah ehek.

Okay tahun baru kan, mesti nak cakap pasal azam. Kan? Ahh tiap kali masuk tahun baru memang to jew aku cakap. Nak buat ni. Nak buat to. Tapi hasil nya? Hampeh. Seriously.

Azam aku tahun ni, for sure aku nak study smart for SPM. Ohemjayy, im senior. Yeah, senior babe. Jangan cari pasai sama gua, nanti gua sangkut kepala lu at kipas. Haha k bajet gangster. Tapi macam tak percaya jew aku budak SPM? Serious. Aku rasa macam aku baru jew lepas enjoy dengan kawan kawan aku. Baru jew macam lepas lepak, menggila then dah nak SPM? Errr? 

Baru masuk satu hari tahun 2012, sekolah pon belum start nak cakap pasal SPM dah? Eh of course. Siapa tak cuak SPM doeee? Akak akak senior lepas mesti rasa sama macam ni kan kan? Ahak kalao tak, takpee lah. 2012 dunia nak khiamat? Yes nak khiamat to betul. Tapi betul kew 2012? Dalam al-quran takdee tulis. Perlu percaya mitos? Lepas ni nak kena beramal lebih. Solat mesti kena cukup. Solat aku tak pena cukup, lagy2 subuh. Argh kuat betul godaan syaitan, aku mmg tak kuat. ARGH ALASAN! Tahun ni aku mesti, aku wajib sempurnakan solat aku. Dah laaa nak SPM kan. Err

K to jew lah azam yang paling penting aku. Insyaaallah ;)

Ouh ye, tadi aku keluar hangout dengan Lelaa Nina Iman. Nanti aku update. Sebab tengah tunggu Iman upload gambar hehehe. Okay happy new year peeps. 

2012, please be nice.