06 January 2012

Tahun paling menjekelkan. Err? :/

Assalamualaikum.

Berdasarkan entri yang sebelum ni aku cakap nak update pasal hangout masa Tahun Baru to kan? Ah tak jadi lah. Malas ;p Sebab lepas jew aku update entri to, esok nya aku cari balik broadband aku dah takde. Ah gila sedih. Mak aku dah sorokkan. Ape ney mak :/

Kate-nyeww aku nak SPM tahun ni. Dah takdeee nak menghadap depan laptop macam tahun lepas. Alaaa orang lain SPM jugak, bole jew online. Hihi ney pon tadi aku merayu, buat muka syahdu at mak aku. Nasib lah dea bagi. Rindu siot aku dekat broadband aku, rindu nak online. Wi-Fi mcd bapak lah lemmmsss. 

Eh hi! Aku form 5 wey. Hahaha sangat poyo k. Acc macam tak percaya gila kot aku form 5. Macam malas gila nak study semuaaa. Argh wake up, SPM kot. Tahun ni kitorang 5Ikhlas dapat kelas dekat Bilik Pengurusan Diri ape kejadah nya tu. Best kelas sito. Hihi and yang paling best mesti lah bila aku jadi AJK keceriaan kan, haha minggu depan start kemas hias kelas semuaaaa. 


Lepastuh besok aku ada kelas theori. Bapak lama aku tangguh nak pegi. Ujian komputer dah lameee dah aku buat. Cuma macam malas gila nak pergi Perfect dengar ceramah 6jam. Alaaaaa malas. Then nak pergi daftar tuisyen dengan Lelaa nd Penny. Then... argh banyak lah keje. Form 5 ada lah tahun yang paling busy sekali. Sangat tak cool k.

Yang paling syahdu sekali *ahakk* bila aku dapat online hari sabtu jew k. Hari sabtu jew. Ahh boring. Tapi takpeee lah. Nak buat acanoooo. Bila aku nak keluar lepak jew, mesti "Tak boleh. Nak SPM kan". Ishh SPM jadi penghalang aku. Spoil lah kao, SPM. Spoil. Spoil. Hish :/

Okay bye. Hahahahahahha