15 January 2012

EXPRESS

Assalamualaikum. Ini 'express update' ;p

Isnin
Bangun-Mandi-Sekolah-Balik-Pergi daftar tuisyen-Buat homework-Tidur.

Selasa
Bangun-Mandi-Sekolah-Balik-Buat homework-Pergi tuisyen, math-Balik-Tidur

Rabu
Ponteng skola, sebab ujian Lisan BM tak jumpa bahan lagi hahaha. 

Khamis
Bangun-Mandi-Sekolah-Balik-Pergi amik lesen L-Lepak MCD dengan Mya nd Lelaa-Balik-Buat homework-Tidur



Jumaat
Bangun-Mandi-Sekolah-Balik-Pergi lepak Mcd dengan Lelaa-Balik-Tuisyen BM nd BI-Balik-Online sampai pukul 4 pagi.

Sabtu
Mak kejut pukul 6 pagi? Pergh pening dea jangan cakap lah. Dah laa pukul 4 baru tidur, pukul 6 nak kena bangun dah. Pukul 7am pegi amik Lelaa then pegi lepak. Hihihi ;)

Ahad
Onlineeeeee. Sebab Isnin-Jumaat tak bole online. So 2 hari cuti, keje online jew lah haha. 



Okay post tah papee :/ Nd Zarith memang confirm pindah Kedah :'( Arghh rindu nya kat dia. Bila lagi lah boleh jumpa. Tapi takdee hal lah, kg aku kat Kedah jugak. Dah dapat lesen, so nanty kalao balik kg boleh rempit pergy jumpe dia haha. Nd aku dah start tuisyen at Lestari. Sepatutnya pegi daftar dengan Lelaa nd Penny. Tapi diorang lambat sangat so aku daftar dulu. First masuk macam arghh tak best nya takde kawan. Then jumpa Azra pulak, so okay best lah sebab dah ad kawan. Biar lah lambat mana pon Lelaa nd Peny nak pergy daftar haha. Err tu jew kot. 


AMACAM? SMART TAK LAPTOP AKU PUNYA DEKSTOP? HIHI ;)



I love Sungmin + Ryeowook ;) Super junior, yeah yeah yeahh <3 Hihihi

Ouh ye, aku suka lagu blog aku. Super junior KRY. Kyuhyun-Ryeowook-Yesung.