07 January 2012

Mana kau?

Assalamualaikum.


Hahaha aku cakap nak pergi kelas theori at Perfect hari ni. Tapi tak pegi pon. Haha sumpah malas gila nak pegi doe. Tapi esok mmg kena pegy lah. Mak dah bising tu :/

Errr seriously aku rindu perempuan dalam gamba tu, Zarith. Eish dari start skola lagy dea tak datang. And budak kelas dea cakap dea dah pinda. What the? Err tapi dulu dea pena cakap "Ayu aku ad satu benda nak bgtau kau. Tapi tunggu hujung tahun lah. Sebab aku takut kau sedih nanti" And aku boleh agak kalau dea nak pindah. Then aku macam "Kao nak pindah eh? Mana?" pastu Zarith pon "Eh mana ad" .

Dulu dea pernah cakap jugak dea nak balik Kedah. Nak duduk dekat dengan kubur arwah abang dea. Hmm tiap hari dea nak pergi kubur abang dea.

Tapi tak kan tak boleh nak cakap kat aku kalao kao dah pindah? Kenapa aku mesej kao tak pernah nak reply? Bila aku call, orang lain yang angkat. Kot yee pon tak nak aku sedih, jangan lah buat kita lost contact mcmney doe. Aku sayang kao kot. Hmm kate bestfriend? Tapi kenapa tinggal aku mcmniy jew? :(

Seriouly, i miss you so much Zarith Syuhada. :'(