15 March 2012

Aku bahagia

Assalamualaikum,

Gua dekat Kedah sekarang. Gua balik kampung dengan nenek nd adik gua naik bus semalam, pukul 8pm semalam sampai. Gua happy gila ni babe. K lah tak payah nak gua sangat.


Kao tahu tak aku rasa macam sia sia gila aku bawak balik laptop beberat ni, tapi line kat sini bapak lah lembap gila babi.

Kao tahu tak berapa lama aku nak tgu gamba atas ni nak di-upload, aku sempat pegi kedai beli ais tiub kao tahu tak.

Hihi tapi semua tu aku tak kisah bila aku dapat satu berita gembira. Okay nak tahu?

Zarith, dia bestfriend aku. Aku sayang gegila ah kat dia. Tapi tahun ni dia pindah Kedah, yes Kedah. Hmm sedih doe. Dia duduk at Yan,

Okay fine, mana berita gembira nya? Hmm okay okay, nak cite laaaa ney. Haa esok kan kan Paksu aku kata nak pergy mandi air terjun, you. And yang paling happy bila Paksu aku cakap air terjun dekat Yan. Ulang balik, Yan okay. Yan! Yang bersamaan rumah Zarith. Yes yes yes

Terus aku call Zarith, then dea cakap air terjun tu dekat jew dengan rumah dia. Naik moto pon bole sampai. Lepastu dah janji esok nak jumpa. Ya allah, Tuhan jew yang tahu batapa gembira nya aku kau tahu tak. Dah lameee aku tak jumpa dia. Aku tak pernah berpisah lama nan dia kao tahu tak.

Happy doe aku esok jumpa Zarith!
Yeah yeah ;)