19 March 2012

Kedah.

Assalamualaikum.

Hihi aku balik kampung 14-18 March.
Tapi tapi aku cuma nak update pasal 16 March .

Okay 16 March bersamaan Jumaat aku pergi mandi air terjun dekat Titi Hayun, Yan Kedah. Alaaa Yan, kampung Zarith haha. 

Tapi aku takdeee ah mandi. Tapi tengok adik adik aku mandi, macam seronok. Tapi malas ah, nanti nak kena tuka baju apa semua. Tandas penuh --' So aku teman adik aku mandi jew lah. Paksu Maksu semuaaa bakar ikan & ayam.



Haaa lepastu kan kan, AKU JUMPE ZARITH. Wey, aku jumpa Zarith doeeee. Memang teruja aku. Dah lame gila k tak jumpa, ni sume Zarith ah, pegi pindah Kedah ;'( Tapi nasib baik kampung aku at Kedah, so kalau balik kampung bole jumpa ;) Masa aku at air terjun tu, Zarith datang naik moto. Rupa nya rumah dea ares situ jew, untunglah rumah dekat dengan air terjun haha. Pasto Zarith bawak aku jejalan at kampung dia, pegi rumah dia jumpa mak dea sumee. Lepas rindu punya fasal ah. Yelaaa kitorang mana pernah berpisah lama gila mcmney ouh uhuhu.

#This is my yayunks-Zarith

Lepastu Zarith anta aku balik ah dekat air terjun tu, lepastu Zarith lepak situ jup. Kitorang dah nak balik, baru Zarith balik. Tapi best laaa dapat lepas rindu, setengah hari kot hewhew. Bila dah lameee tak jumpa, then jumpa balik kan ahhh macam seronok gila. Rindu yayunks-Zarith haha. Okay okay ape pun aku happy sebab dah dapat jumpe kawan baik aku sorang tuh.

Lepastuh balik dari Yan, singgah umah mak Maksu, duduk situ jup. Then petang sikit baru balik. 

Happy gila wey dapat jumpa Zarith. Yeah ;)
I lapp chuu, yayunks-Zarith. Hewhew