30 March 2012

I lovie Yiuuu.

Assalamualaikum.

ISNIN
Hmm Isnin hari tu ada acara baling tepung untuk sukaneka. Errr oopss! Bukan, sebab birthday budak kecik sorang ni, Nur Kamella or Mya or Iman or pape lah. Hihiks. Lelaa ni sengal, dah tau bukan nak beli awal-2. Terpaksa kiroeang lari pergy kedai beli tepung jup. Tapi tak menjadi sangat ah. Iman lari bapak laju ouh :/ Hahahaha. Ngek~

*Perhatian, yang pendek tu form 5 hahaha. Okay peace, gurau manja.

Lepastu esok punya esok punya esok. Hmm tah laaaa. Aku pun tak tau nak cakap apa. Nak cakap apa eh? Idea please? Takde idea ah nak cakap. Nyanyi bole tak?

*Eh jangan, nanti hujan*

Alooooo :'( Hmm yelaaaa-2. E'eh, motif cakap sendri?


Nampat tak Diana pose apa punya bergaya sangat tu.

Alaa beg sama apedehal. Huahuahua.




Hmmm aku taktau lah mcmna aku bole rapat dengan diorang ni semua. Hmm so kesimpulannya tolong jangan benci orang, or tak suka dengan someone. Sebab someone yang kau benci tu maybe bole jadi bestfriend yang faham, yang happy kan kao. Mcm aku. Dulu aku mana suka doe dengan Lelaa, sampai aku gaduh dengan Eija semuaa tapi masa form 3 kitorang bole rapat gila babi pulak sampai sekarang. Sofee? Hmm dulu macam2 orang cakap pasal dea, kutuk dea. Aku yang taktau pape dengar, percaya jew lah. Tapi sape tau kan satu hari dea jadi bestfriend aku, dia jadi orang yang happy kan aku masa tengah sedih or moody. Dea yang buat mulut aku lenguh sebab tak boel berhenti gelak. See? Karma doe wey. Azra nd Diana pun aku tak berapa nak ngam ah dulu, sebab dulu kan diorang geng otai sekolah? Kan boboy? Hihi tapi sape tau jugak kalau sekarang kitorang bole rapat gila mcmniy :') So... Faham-2 lah. Aku sayang gila at diorang. Ntah nanty habes skola bole jmpa lagi ke tak. So sementara masih sekola ni, jom kita habeskan masa bersama. Eceh hehe, okay laaa tak nak jiwang dah ;)

Ouh ye, btw sape tau sweater ni jual dekat mana? *Aku cakap sesorang eh?*

Hmm aku tengah cari sweater ni kot. Tak kisah lah superman kew, spiderman kew, spenderman ke *Ooops*. Hari tu masa pegi Sogo ngan family aku, dah jumpa dah. Abah pulak tengah baik hati nak beli kan. Tapi tak cantik ah pulak kain dea. Macam kain pasar malam tu haa. Tak berbaloi ah, harga mahal kain pasar malam. Hak tuihhh, opps sory. Kahak. Huahuahuahua. Okay bye

Aikk?