24 March 2012

Salam Sabtu

Assalamualaikum.

Salam sabtu, haha ;D

Pagi tadi aku kua pergi Perfect sebab nak belajar moto. Pegy pon sebab lesen L aku nak tamat tempoh dah ;D Kalao tak, tgu tahun depan ah pegy haha. Aku ingat start pukul 8, so semangat gila ah aku pegy amek Sofee pukul 7;30am then terus gerak Perfect. Tapi start pukul 9, so lepak Alfa ah dengan Sofee. 

Btw thanks Sofee sebab teman aku sampai 2jam lebih hahahaha.

Lepastu balik umah, ingat en nak kua balik lepastu dengan Lelaa, Sofee nd Azra. Nak buat kerja kursus Seni. Tapi aku kalau dah balik menghadap laptop mmg tak ah nak kua balik. 

Ouh ye, btw Lelaa da masuk sekolah aku balik ouh hihi. Dapat satu kelas balik macam dulu. Yeah ;D

Hmm lepastu pegy makan dengan abah nd adik dekat ABC.


Aku dah kata malas nak ikut. Tapi adek aku nangis, paksa2 suoh ikut. Hampeh betoiii. Haaa lepastu en en aku ade tengok satu cerita China ni auw auww dekat 8tv. Then ade satu mamat ni bapak comeyy doe. Tapi taktau nama ah ;/


Haha ni pun aku tangkap dekat TV. Hihi tak bole blah ah. Hmmm esok kena pegi agy ah belajar moto. Aku ingat kena pegi sekaly jew, then bole terus buat test, Ghupe nyeww kena buat sampai 8jam. Tadi aku baru buat 2jam, makna nya tinggal 6jam. Dah laaa lesen L aku tamat tempoh 9April ni. So kena cepat ah. Kalau tak lebur duit nak renew lesen. Haiyakk :/ Esok kena gy sorang ah, Sofee takdeeeeee ;'(